Кім Кардаш'ян ©Kevin Mazur/Getty Images/SKIMS

Кім Кардаш’ян, створивши SKIMS, давно зарекомендувала себе як майстриня комбінацій між комфортом і стилем. Але тепер настав момент, коли комфорт зустрічає продуктивність — і мода на спорт виходить на новий рівень. У партнерстві із Nike, вона запускає NikeSKIMS — лінію спортивного одягу, призначену для того, щоб бути зручною, стильною і функціональною водночас. 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Kim Kardashian (@kimkardashian)

Що нового принесе NikeSKIMS

Нова колекція включає 58 силуетів і понад 10 000 варіантів комбінування елементів гардеробу — від спортивних бра та легінсів до худі та топів. Створена вона за трьома базовими лініями: Matte (помірна компресія), Shine (блискучі, еластичні матеріали), і Airy (дихаючі сітчасті тканини). Також будуть сезонні серії, як-от Vintage Seamless і Weightless Layers. 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Kim Kardashian (@kimkardashian)

Особливу увагу приділили інклюзивності розмірів: колекція випускається в розмірному діапазоні від XXS до 4Х. Це чітка ставка на те, щоб максимально широко охопити стильних жінок з різними формами та запитами. 

Кампанія, яка говорить сама за себе

Рекламна кампанія під назвою “Bodies at Work”, режисеркою якої стала Янїцца Браво, представила понад 50 спортсменок: Серена Вільямс, Ша’Каррі Річардсон, Хлое Кім та інші. Вони випробовували NikeSKIMS у реальних сценаріях — від тренувань до повсякденного життя, що підкреслює ідею, що одяг має служити і тілу, і стилю. 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Kim Kardashian (@kimkardashian)

Nike з SKIMS створюють модель, де спорт і вуличний стиль, технологічність і мода існують у повній гармонії. 

Також це сильний жест для жінок, які прагнуть бути активними, виглядати добре і не піклуватися про обмеження розміру чи зовнішності. Розмірна інклюзивність і якісні матеріали — це вже не тренд, а стандарт, і NikeSKIMS у цьому сенсі ставить високу планку. 

NikeSKIMS стане офіційно доступним з 26 вересня 2025 на сайтах Nike та SKIMS, а також у флагманських магазинах обох брендів у Нью-Йорку й Лос-Анджелесі.

Дивіться також:

Gucci і Демна: нова ера модного дому

Венус Вільямс готується до весілля