Цього літа український дизайнер капелюхів Ruslan Baginskiy відзначає десяту річницю свого бренду яскравим проєктом у серці Парижа. З 8 липня й до 25 серпня в Галереї Лафаєт на бульварі Осман відувається справжня відкрита виставка — усі дванадцять вітрин фасаду прикрашають сцени з «Ruslan Baginskiy Tales», а всередині магазину працює pop-up і формат shop-in-shop.

© Ruslan Baginskiy

Історія успіху: від шапок-self-made до західних подіумів

У 2015 році Baginskiy, колишній fashion-стиліст, почав виробляти капелюхи власноруч у Києві, самостійно фінансуючи перші колекції. Сьогодні його команда складається з понад 150 осіб, працює у двох містах — Києві та Львові, а продає аксесуари по всьому світу. Бренд здобув міжнародне визнання завдяки таким зіркам, як Beyoncé, Madonna і BTS, а 2023 року отримав престижну премію ANDAM Accessory Prize.

Ruslan Baginskiy на фоно Галереї Лафайєт ©Ruslan Baginskiy

Галерея Лафайєт як платформа культури

Галерея Лафйаєт — архітектурна перлина 1912 року, щороку приймає близько 27 млн відвідувачів і є майданчиком для кращих колаборацій світу: Prada, Chanel, Louis Vuitton, Jacquemus. Цьогоріч уперше в історії вітрини повністю зайняла український бренд.

©Ruslan Baginskiy

Ruslan Baginskiy Tales: що побачать перехожі

Кожне вікно–експозиція — окрема історія про культуру та ремесло України:

  • Казимир Малевич і авангард. Стилізовані фігури, що передають дух української та світової авангардної школи.

  • Іза та кошики. Присвячене плетенню з села Іза – унікальна техніка, вказана як нематеріальна культурна спадщина від ЮНЕСКО. Бренд створив цю сумку разом з майстрами з Ізи влітку 2023 року.

  • Геройський baker boy cap. Фірмовий берет-кепі збільшений у рази, щоб привернути увагу до головного символу бренду.

  • Блакитно-жовті акценти. Вікна, присвячені національним кольорам, обрамлені елементами, що нагадують про прапор і свободу.

Під куполом будівлі розташувався shop-in-shop із повною лінійкою аксесуарів Ruslan Baginskiy.

«Для мене й моєї команди це більше, ніж проєкт — це важливий момент, присвячений українській культурі: її силі, елегантності та креативності. Кожен день тисячі людей бачитимуть наше вікно. Ми віримо в мову культури, і кожна вітрина в центрі Парижа — це наш голос», — зізнався Baginskiy.