Військовий, ветеран, письменник і автор гітового ютуб-проєкту “Відвал ніг” Олександр “Терен” Будько став обличчям українського бренду. А точніше, першої чоловічої колекції CHER’17 – марки одягу блогерів-мільйонників Тетяни Парфільєвої та Івана Кришталя.
До Олександра в ролі модних амбасадорів доєднались керівний партнер UNIT.City Костянтин Євтушенко, широкому загалу більш відомий як учасник проєкту “Холостяк”, та підприємець і блогер, учасник списку Forbes «30 до 30» Євген Таллер.
Олександр, Костянтин і Євген записали серію інтерв’ю, в яких розмірковують про проблеми сучасного світу, мотивацію, мрії та, звісно ж, про одяг.
До колекції увійшли світшоти, джинси, сорочки, футболки з принтами, шорти, поло, теніски та майки переважно базових нейтральних відтінків: блакитного, сірого, білого та чорного. Передусім – якість та зручність.
Фото: CHER’17, instagram.com/tsvit_terenu
Дивіться також:
Зірка “Ведмедя” Джеремі Аллен Вайт знявся у кампейні чоловічої білизни (ФОТО)
Три казково ефектних образи Тімоті Шаламе на світових прем’єрах фільму “Вонка” (ФОТО)
Венсан Кассель пройшовся подіумом на паризькому Тижні моди: фото