Інтерактивна виставка-присвята Україні Ukraine WOW, що відкрилася в жовтні на Центральному вокзалі Києва, продовжить роботу до 30 листопада включно. За місяць проєкт вже відвідали 80 тисяч людей, а на підтримку українських музеїв зібрано 3,1 мільйона гривень.

Через великий інтерес організатори вирішили подовжити показ, а також запровадити безплатні квитки для внутрішньо переміщених осіб і членів родин військових — завдяки підтримці українського бізнесу.

Виставка, що закохує в Україну

Ukraine WOW — це понад сотня експонатів і десятки інтерактивних зон, які розповідають історію та красу країни. Тут можна побачити 20-метрову козацьку чайку, шаблю Івана Мазепи, меч часів Русі, політати у VR-реальності над Бакотою, Сивашем і Карпатами, побачити репетицію театру МУР і потрапити у декорації «Конотопської відьми».

Окремий блок присвячений «українським вау часам незалежності» — від перемог на «Євробаченні» до «Золотого м’яча» Андрія Шевченка.

Найпопулярніші зони виставки — безкрайнє пшеничне поле з 110 000 колосків, ставок із лататтям і зелена галявина, де можна згадати дитинство.

«Ми бачимо, як потрібен цей проєкт»

«Попри велику війну Ukraine WOW тільки за місяць зібрала 80 000 відвідувачів — це як заповнений “Олімпійський”. Люди їдуть з усіх куточків: зі Львова, Одеси, Харкова, прифронтових міст. Ми прийняли понад 5000 військових із родинами.

Завдяки партнерам — компаніям Genesis та ІнтерХім — ми вже маємо понад 2900 безплатних квитків для ВПО та сімей захисників. І це тільки початок», — розповіли керівниці проєкту Ярослава Гресь і Юлія Соловей.

Безплатні квитки можна отримати після реєстрації за посиланням

Серед гостей — від Джамали до Еріка Шмідта

За перший місяць Ukraine WOW відвідали десятки відомих гостей: ексгендиректор Google Ерік Шмідт, переможець «Євробачення-2024» Nemo, продюсер Хайдер Ротшильд Хузір (до речі, його нагорода BAFTA також представлена на виставці), блогер Франк Вільде, чемпіонка світу Ольга Харлан, Джамала та багато інших.

Проєкт, створений любов’ю

Ukraine WOW — ініціатива громадської організації Ukraine WOW та агенції Gres Todorchuk у співпраці з АТ «Укрзалізниця». До команди експертів увійшли філософ Антон Дробович, історик Олексій Сокирко, викладач бізнес-шкіл Валерій Пекар та кураторка Ксенія Малих.

У створенні виставки взяли участь понад 300 людей, а партнерами стали Аврора, ROZETKA, Visa, ІнтерХім, Дарниця, Everstake та Bolt.

Дивіться також:

«Спостереження Шторму»: фільм про 30 років «Океану Ельзи» і силу, що тримає нас разом

Michael — перший трейлер байопіку про Майкла Джексона вже тут