Балансуючи між агресивними формами суперкарів і авангардною модою, Balenciaga та Automobili Lamborghini створили колаборацію осені 2025 року. Прем’єра лінії відбулася в галереях Парижа, де гості могли побачити, як аеродинамічні контури Revuelto перетворюються на деталі верхнього одягу: бомбери з неоновими вставками, які нагадують світлові смуги на кузові, і шкіряні жакети з прошиванням, подібним до гоночних сидінь.
У центрі уваги виявилися також речі з металевими елементами — сумки Rodeo та Hourglass були оздоблені силуетами щита Lamborghini, тоді як новий Dashboard Clutch фактично реплікує панель приладів італійського суперкара. Вуличну частину колекції урізноманітнили максимально великі лого-футболки з 3D-принтами Revuelto, доповнені худі з LED-панелями, які імітують світлові ефекти машини.
Кампанію зняла Стеф Мітчелл на тлі Lamborghini Revuelto: фотографка вирішила поєднати кадри із салону автомобіля та кадри вуличних локацій, щоб підкреслити концепцію швидкості, свободи й стилю. У флагманських бутиках Balenciaga в Парижі, Лондоні та Шанхаї бренд запропонував відвідувачам унікальний досвід: інсталяцію скульптур із деталей Revuelto, автосимулятори Vesaro і навіть VR-екскурсію салоном у Apple Vision Pro.
Фото: Balenciaga
Дивіться також:
Українка в червоному костюмі приголомшила гостей Ukrainian Fashion Film Festival у Каннах
Найкращі вінтажні образи Канн-2025(на данний момент). Ретро з новим відтінком