Oakley відкриває нову епоху – відтепер за креативний напрямок бренду відповідає Travis Scott, зірка хіп-хопу та засновник Cactus Jack. Вперше в історії компанії Travis отримав посаду Chief Visionary — і це не просто гучна співпраця, а багаторічне партнерство, яке має перетворити Oakley на справжній феномен сучасної культури.

Travis Scott x Oakley: що це означає?

Travis Scott та його команда Cactus Jack отримали повний карт-бланш на створення нових кампаній, переосмислення легендарних моделей окулярів і запуск абсолютно нових ліній одягу й аксесуарів. Його стиль вже вплинув на бренд: Oakley з’являвся на концертах та у кліпах артиста, а тепер ця співпраця переходить на новий рівень.

Caio Amato, глобальний президент Oakley, заявив:


“Сьогодні ми розпочинаємо новий сміливий розділ в історії Oakley, вітаючи Travis Scott на посаді Chief Visionary — це про креативність, віру і мету, про створення чогось не просто іншого, а визначального.”

Більше, ніж просто мода

Oakley і Travis Scott об’єдналися у час, коли стиль Y2K і технологічний спорт-лук повертаються у тренди. Завдяки такому креативному лідерству бренд планує стати ще ближчим до молодої аудиторії та задати нові стандарти у світі спортивної моди.

Квотербек Kansas City Chiefs Патрік Махомс перед Superbowl в окулярах Oakley ©Brooke Sutton/Getty Images

Тревіс Скотт підкреслює:


“Дизайнерська гра Oakley – на іншому рівні, і я хотів бути її частиною. Ми будуємо щось, що поєднує спадщину з майбутнім – це лише початок.”

Конкуренція з Ray Ban та технологічні інновації

Oakley не єдиний бренд, що робить ставку на зіркових креаторів: нещодавно Ray Ban оголосив про співпрацю з A$AP Rocky, який став їхнім першим Креативним директором. Обидві компанії також об’єдналися з Meta для створення “розумних” окулярів нового покоління.

  • Oakley x Meta HSTN – “перформанс AI-окуляри”, презентовані 20 червня.
Тревіс Скотт в окулярах Oakley x Meta під час їхньої презентації ©Slaven Vlasic/Getty Images
  • Ray Ban x Meta Orion – окуляри для щоденного використання.
Meta Ray-Ban розумні окуляри ©Joan Cros/NurPhoto/Getty Images

Oakley: колаборації, які формують майбутнє

Партнерство з Travis Scott — це частина масштабної стратегії Oakley з розширення аудиторії через гучні колаборації. Особливої популярності набули лінії Oakley Factory Team із брендом Brain Dead (модель Flesh та інші), а також колекції з SATISFY та Palace, які об’єднують фанатів бігу, сноубордингу та скейтбордингу.

 

 

Чи стане довгострокове залучення зірок і креативних лідерів новою відповіддю на “втому від колаборацій” у модній індустрії? Oakley та Travis Scott вже створюють нові правила гри.

Дивіться також:

A$AP Rocky став першим креативним директором Ray-Ban

«Правічні»: онлайн-виставка про ліси як частину української ідентичності