Коли починати танцювальну освіту? Більшість студій приймають дітей з 5–6 років, вважаючи молодший вік надто раннім. Але хореограф Дмитро Казько переконаний: якщо подати заняття правильно, починати можна вже з трьох років.
Дмитро — фаховий хореограф із педагогічною освітою та багаторічним досвідом викладання. У своїй роботі він поєднує технічність європейської та латиноамериканської програм із глибоким розумінням дитячої психології та потреб раннього віку.
“У цьому віці дитині не потрібна техніка. Їй потрібна казка. І саме через казку вона природно засвоює найскладніше”, — каже Дмитро.
Його авторська методика дозволяє навчати дітей від 3 років без перевантаження. Вона поєднує гру, хореографію, сенсомоторні вправи й образне мислення. Наприклад, положення ніг подається через казку: «права й ліва ніжка посварилися, але можуть помиритися, тільки пройшовши через першу та другу позицію».
Кожне заняття — маленька пригода. Діти танцюють як метелики чи слоники, утримують поставу, “тримають корону” на голові, взаємодіють як принци й принцеси.
Методика поєднує казкову подачу, сенсомоторний розвиток, поступовий перехід до техніки та високу емоційну залученість дитини до процесу.
За результатами спостережень, діти, які займаються за цією програмою, краще засвоюють матеріал, мають вищу концентрацію та внутрішню мотивацію. Учні Дмитра — переможці українських турнірів (“Bar Cup”, “Золота пектораль”, “Spring Cup”), багато хто продовжує навчання у старших групах і готується до чемпіонатів Європи.
Ранній старт у танцях — це не про техніку, а про те, як зростити в малюках любов до мистецтва. Коли дитина йде на заняття із захопленням, без тиску і страху помилки, — з’являється головне: бажання розвиватись далі.
“Моя мета — не навчити одразу робити все правильно. Я хочу, щоб дитина вийшла з заняття щасливою і з бажанням повернутись”, — підсумовує хореограф.
Дивіться також:
Nike та SKIMS об’єднують зусилля для створення нового бренду NikeSKIMS
Краса, яку не замаскуєш. Чому здоров’я зсередини — головний тренд 2025?