Софія Річі на MetGala 2025 ©Dia Dipasupil/Getty Images

Вона виросла серед камер і гламурних вечірок, але обрала інший шлях — спокій, елегантність і відчуття міри.

Софія Річі Грейндж, донька легендарного Лайонела Річі, довела, що успіх може бути не гучним, але впевненим. Її шлях — це приклад нового типу знаменитостей, які не женуться за миттєвими трендами, а створюють довготривалі історії.

Лайонель Річі ©Gareth Cattermole/Getty Images

Її називають обличчям “спокійної епохи розкоші”. Софія — зірка світських хронік, модель і одна з найвпливовіших модних постатей свого покоління. Сьогодні вона не просто натхнення дизайнерів — вона сама стала ним.

Нещодавно Софія запустила власний бренд SRG Atelier, який уже встигли охрестити головним символом quiet luxury — тієї самої “тихої розкоші”, де немає показного блиску, лише стримана елегантність, фактури і бездоганний крій.

Від моделі до творчині

Софія починала кар’єру в юному віці — зйомки для Teen Vogue, контракти з Dolce & Gabbana, Michael Kors та Tommy Hilfiger. Її стиль еволюціонував від яскравого гламурного образу 2010-х до витонченого мінімалізму, який став її візитівкою.

Софія Річі ©Rachpoot/Bauer-Griffin/GC Images

Переломним моментом став 2023 рік: її весілля у Франції, яке обговорювали всі світові ЗМІ, назвали “початком ери тихої розкоші”. Відтоді Софія перетворилася на трендсетера нового покоління — жінку, яка довела, що розкіш може бути спокійною.

SRG Atelier — розкіш без логотипів

Запуск SRG Atelier став логічним продовженням її естетики. Перша колекція — це продумана простота: лаконічні силуети, делікатні кольори шампанського й піску, ідеальний крій.

 

Посмотреть эту публикацию в Instagram

 

Публикация от Sofia Richie Grainge (@sofiagrainge)

“Я хотіла створити речі, які будуть поза часом. Не для червоних доріжок, а для життя”, — сказала Софія у Vogue Business.

Бренд позиціонує себе як «luxury for real life» — справжня розкіш для реального життя. SRG виробляє свої колекції на тих самих фабриках, що й The Row чи Khaite, дотримуючись принципів sustainable luxury: лише натуральні матеріали, мінімальні партії, ручна обробка.

До того ж запуск бренду Софія супроводила ніжною фотосесією, у якій оголосила про свою другу вагітність — подвійний момент чесності й жіночої сили, який миттєво став вірусним.

 

Посмотреть эту публикацию в Instagram

 

Публикация от Sofia Richie Grainge (@sofiagrainge)

Тиша як стиль життя

Сторінки Софії в Instagram і TikTok перетворилися на візуальний щоденник спокою: біла сорочка, природне світло, повільні рухи. Її відео дивляться мільйони, бо в кожному — відчуття рівноваги й гармонії.

“Ми всі втомилися від шуму, — говорить вона. — Я хочу, щоб мій бренд був про момент тиші, коли все навколо стихає, і ти нарешті чуєш себе”.

Дивіться також:

Paris Fashion Week 2025: від бездоганних образів до гучних модних промахів

Тімоте Шаламе та Кайлі Дженнер: коли навіть бейсбол перетворюється на показ мод