Український бренд, що спеціалізується на жіночому одязі, Gepur запустив кампейн, створений штучним інтелектом. У ньому віртуальну Одрі Гепберн нарядили у сукні бренду – і перемістили в атмосферу фільму “Римські канікули” – принаймі, як це бачить програма.
“Ми відтворили з використанням АІ королеву екрану Одрі Гепберн, сила краси якої надихає жити. Власною історією вона показує, що для святкування життя привід не потрібен! Одрі Гепберн пережила період жорстокої окупації під час Другої світової, але вистояла і стала натхненням усього світу на роки”, – захоплено описує свою роботу бренд. Ось що із цього вийшло.




Запрошувати зірок до знімань у модних кампейнах – старовинна практика. Використання штучного інтелекту – новий інструмент, проте і з ним вже є чимало успішних кейсів. Втім, до використання систем ШІ сучасного рівня, здатних створювати вельми правдподібні дипфейки, є чимало питань етичного і юридичного характеру. Зазвичай зірка чи її представники дають згоду на використання свого образу у рекламі, і це небезкоштовно. З Одрі Гепберн ситуація іще делікатніша, бо вона культова зірка, як вже пішла з життя. Крім того, щоб навчитися видавати потрібну картинку, штучний інтелект має опрацювати масив вже існуючих фото і відео, які захищені авторським правом.
І це далеко не всі аспекти нової царини – взаємодії людини та машин. Як не є, а вже зараз треба починати враховувати нову реальність – на рівні законодавства та суспільної дискусії.
Фото: gepur.com
Дивіться також: