Співачка ROXOLANA випробувала себе в новому амплуа – зіркової амбасадорки модного бренду. Кохання з першого погляду у виконавиці склалося зі знаменитою скандинавською маркою Marc O’Polo Denim. Разом вони представили кампейн на честь виходу нової колекції.
Стильне знімання в атмосфері 1990-х втілює молодість, енергійність та буквально переносить світ спорту і тенісу на вулиці великого міста. Tenniscore – вбрання, що нагадує форму тенісисток, – один із великих трендів цього року. І ROXOLANA показує, як і з чим модно носити бомбери, трикотажні сукні із заниженою талією та кросівки.
Нова колекція Off The Court – це багатофункціональний стритстайл з елементами спортивного одягу. Актуальні кольори та фасони, органічні матеріали і спортивні деталі роблять колекцію ідеальною для активного життя. Колекція Off The Court виготовлена зі 100% органічної бавовни та переробленого деніму.
ROXOLANA стала уособленням основних цінностей бренду, і зокрема колекції, серед яких дух індивідуальності та бажання рухатися вперед. До того ж новий трек співачки “Сумую циклічно” став саундтреком до нової рекламної кампанії бренду.
Marc O’Polo Denim представлений в Україні fashion-ритейлером INTERTOP Ukraine.
Фото: надані Intertop
Дивіться також:
З чим носити мініспідницю цієї весни: 7 стильних формул від зірок стритстайла (ФОТО)
Краса врятує: інфлюєнсерки Тетяна Парфільєва і Даша Квіткова розвінчують стереотипи у модному відео