Андре Тан та Федерація водного поло випустили благодійну капсульну колекцію (ФОТО)

Мода і спорт об’єдналися заради благородної мети. Капсульна колекція футболок від бренду дизайнера Андре Тана RDNT та Федерації водного поло України має на меті збір коштів для дітей, що страждають від війни.

Український sustainable-бренд RDNT з’явився під час війни. Він транслює національні меседжі про незалежність, індивідуальність, свободу самовираження та жагу до життя. У першому дропі In the water передаються основні коди молодого бренду — екологічність, технологічність, агендерність. Авторський принт води на одязі символізує життя, адже вода є невід’ємною складовою як нашого життя, так і водного поло.

благодійна колекція футболок андре тан RDNT водне полоблагодійна колекція футболок андре тан RDNT водне полоблагодійна колекція футболок андре тан RDNT водне поло

благодійна колекція футболок андре тан RDNT водне поло

«Ідея колаборації бренду та Федерації водного поло виникла невипадково. RDNT – це бренд щастя, а людина максимально щаслива, коли вона у воді. «Вода» – назва нашої першої колекції. І коли я побував на грі у водне поло, я зрозумів, що гравці так само кайфують від того, що вони роблять, вони щасливі, вони грають з великим ентузіазмом. Я побачив цей драйв, цей настрій, це щастя і зрозумів, що саме з водним поло ми повинні зробити колаборацію для благородної мети. Мені здається, що вийшло круто, ми отримали справжній кайф і радість”, – захоплено розповідає Анлре Тан.

благодійна колекція футболок андре тан RDNT водне полоблагодійна колекція футболок андре тан RDNT водне поло

благодійна колекція футболок андре тан RDNT водне поло

Усі кошти від продажу футболок цієї колаборації будуть спрямовані у благодійну платформу dobro.ua для допомоги дітям, котрі перебувають на лікуванні в медичних закладах України. Зібрані кошти будуть направлені на закупівлю ліків, витратних матеріалів та необхідного медичного обладнання. Також в рамках колаборації планується надання гуманітарної допомоги дітям переселенцям і їх сім’ям.

Український sustainable-бренд RDNT вже встиг стати об’єктом уваги іноземних медіа – Vogue Скандинавія, Kaltblut, Marie Claire Австралія, Elle Гонконг, Forbes та інші.

“Ми прагнемо привернути якомога більше уваги до водного поло в Україні. І я думаю, що колаборація з модним брендом є ще одним хорошим способом зацікавити аудиторію цим прекрасним видом спорту та водночас допомогти дітям” – вважає президент Федерації водного поло України Олександр Свіщов. 

Фото: надані PR-службою

Дивіться також:

Гвен Стефані у сукні української дизайнерки знялася у вишуканій фотосесії

Український бренд створив колекцію вишиванок і показав, як їх модно носити (ФОТО)

Синьо-жовтий костюм – зірковий тренд на підтримку України показують Анна Неплях і Кейт Бланшетт (ФОТО)