Вбрання, що повертає до власного коріння, і разом з тим відповідає запитам сучасної моди – це вишиванка. Вишиті сукні і блузи відображають айдентику нації і чудово інтегруються у повсякдення. Тому для українського бренду MustHave створити лінійку жіночих вишиванок було логічним кроком.
Лінійка представлена вишитими сорочками і сукнями з льону. Геометричні орнаменти рясно оздоблюють пишні рукава та низ вишиванок традиційного прямого крою. Червоне колосся пшениці уособлює молодість, красу, щасливий добробут, тілесне та духовне багатство.
Серед мотивів чорного кольору: повні рожі як життєдайне поєднання жіночого й чоловічого начал, плодородні ромби з єднанням сонця і землі та ромби з крапкою, що символізують засіяне поле, достаток.
Іван Франко першим популяризував вишиванку серед містян: її поєднання з брючними костюмами, тренчами й камізельками здавалися незвичними. Протилежні за сенсом рими доречні і в наш час. Вишиті сорочки цікаво парувати зі спортивними та маскулінними елементами: вільні джинси, жилети, бермуди, велосипедки, кеди. Сукні-вишиванки, навпаки, самобутні для окремих образів.
“Для нас вишиванка пахне свіжим хлібом з печі бабусиної хати, звучить купальськими піснями, живе на родинних світлинах й у сучасності. Над створенням вишитих сорочок ми замислювалися п’ять років. Консультувалися з музейними експертами, досліджували культурну спадщину й традиції регіонів України,” – поділилися співзасновниці MustHave Анна Бец та Анастасія Дзюба.
Фото: MustHave
Дивіться також:
Як українці одягалися 100 років тому: фотопроєкт зі старовинним національним вбранням
У вишиванці українського бренду: прем’єр-міністерка Швеції Магдалена Андерссон відвідала Київ (ФОТО)
Модні образи від українських дизайнерів на літо 2022: показує Мей Маск (ФОТО)