Спеціально до Дня Києва, який відзначають в останню неділю травня, цього року 28-го числа, український бренд MustHave зізнається в любові до рідного міста в тематичному дропі “Вдома“.
На футболках, бейсболки та шоперах розпускаються каштани, символ столиці, доповнені рядками Дмитра Луценка “Києве мій”. Впізнавана зелена М, метро “Хрещатик”, нагадуватиме про прогулянки головною вулицею Києва, повсякчасний поспіх містян і запах перепічки.
Київ – місто серця MustHave. Саме тут розпочалася історія цього українського бренду. З початком повномасштабної війни його команда та десятки тисяч клієнтів вимушено виїхали зі столиці. Проте спеціальний дроп до дня міста стверджує: в якому б куточку планети ви не перебували, Київ завжди з вами.
Футболки та аксесуари білого, чорного та рожевого кольорів вже доступні на сайті та в магазинах бренду.
Фото: надані MustHave
Дивіться також:
Український бренд “зняв” Одрі Гепберн у своїх сукнях за допомогою штучного інтелекту (ФОТО)
День вишиванки 2023: гарні і модні вишиті сорочки і сукні в колекціях українських майстрів (ФОТО)